MargoZopfi.reismee.nl

Lancaster, Lake District & Strand

Hoooooi mensen,

Ik ben samen met een vriendin naar Lancaster, Lake District & het strand geweest, meer is te lezen ophttp://margos.nl/reisblogs-eu.html daar staan natuurlijk ook foto's bij!

Bedankt en groetjess

Afgelopen weekend heb ik iets onwijs leuks gedaan mensen J! Ik ben namelijk naar een vriendin geweest die ik in Spanje heb ontmoet. Toen ik in Spanje stage liep bij de ezels kwamen daar ook af en toe anderen mensen vrijwilligerswerk doen. Een van die mensen heet Fiona, we hebben maar vijf dagen samen gezeten, maar het klikte onwijs goed. Het leek alsof we elkaar al maanden kende! Zij woont in Engeland en niet eens zo ver weg van Harper Adams! Dus toen ik wist dat ik hierheen ging hebben we een weekend uitgekozen om elkaar weer te zien. Ik heb de trein naar Lancaster gepakt en kon bij haar blijven logeren. Ze heeft echt het leukste huisje dat ik ooit heb gezien. Het is heel smal en wanneer je de deur opent ben je meteen in de woonkamer. Een heel knus kamertje met openhaard. Wat ik ook mega leuk vond waren haar hond en kat, nu ik Pittje de hele tijd moet missen, was het leuk om weer eens dieren om me heen te hebben! De eerste avond hebben we vooral bijgepraat en de dag daarna zijn we met nog een vriend van haar naar het Lake Disctrict gegaan. Echt een prachtig gebied, allemaal bergen bedekt met sneeuw en natuurlijk zoals de naam zegt veel meren. We zijn hier een best wel steile berg opgelopen. Het uitzicht was prachtig, ik vond vooral de sneeuw op de bergen kei leuk. Lekker sneeuwballen maken en naar de hond gooien als speeltje, haha. Er waren ook drie paragliders op de berg, eentje van hen maakte een aanloop en zijn parachute klapte niet goed uit, hij viel een stuk omlaag!! We waren allemaal geschrokken, maar hij was gelukkig in orde. Na de wandeling gingen we naar de markt in een dorpje dichtbij, daar hebben we ook heerlijk avond gegeten en konden we weer opwarmen. De zondag, de laatste dag alweer zijn we met zijn tweeën door Lancaster gelopen en daarna zijn we nog met de hond naar het strand geweest. Het strand is natuurlijk heel anders dan een strand in Spanje, maar op zijn eigen manier heel mooi. Het was lekker koud en het deed me een beetje denken aan de wadden in Groningen, waar ik vorig jaar met mama heb wad gelopen. Toen moest ik helaas weer terug naar Newport… Er zijn nog zoveel anderen dingen die we graag hadden willen doen, maar daarvoor moet ik maar een keertje terug komen! Misschien komt zij ook een keer naar Nederland, zou leuk zijn hé J Geniet van de foto’s, dat doe ik tenminste wel. Aanstaande donderdag komt een van mijn beste vriendinnen Rosa hierheen, daar heb ik heel veel zin in! Kusjes voor jullie xxx.

Reacties

Reacties

Corrie en Ad

Hoi Margot

Je hebt weer mooie foto's gemaakt!
En leuke dingen gedaan.

Groetjes

Corrie en Ad

Sorry je naam verkeerd geschreven

Ton

Mooie omgeving Margo!
Mooie heuvels en meren.

Vooral leuk dat je een 'oude' vriendin hebt kunnen bezoeken. Was een erg gezellig weekend zo te lezen. Nice !

Groetjes

Margo

Haha geen probleem Ad en Corrie ;-) Gebeurt wel eens vaker!

En pap zeker weten!

Mila

Heel leuk mango! Veel plezier met Rosa dit weekend!
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!