MargoZopfi.reismee.nl

Aflevering Spaanse TV met mij!

Hoi allemaal,

Ik had niet gedacht dat er nog een verhaaltje zou komen, maar ik heb vandaag eindelijk de link gekregen met daarin de aflevering die is opgenomen toen ik in Spanje was. Mochten jullie niet meer weten waar het over gaat, check dan 'Spaans TV debuut'.

https://www.youtube.com/watch?v=98xzlz39R4c

In deze link is het bedrijf te zien tussen:

- 24.30 tot 28e minuut, hier ben ik in het begin te zien.

- 32.50 tot 37e minuut, hier ben ik in het begin heel even te zien en op minuut 35 is het interview, dat is wel flink ingekort, maar alsnog vind ik het super leuk!

- 42 tot 47e minuut, hier ben ik bij 44 nog even te zien.

Ik heb zelf echt genoten van deze beelden, omdat het heel veel herinneringen omhoog haalt natuurlijk. Ik hoop dat het voor jullie ook een beetje leuk is om te kijken!! Laat me maar weten wat je ervan vond!!

Groetjes en tot ziens XxX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!